Veel gestelde vragen

Bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling?

Shop op LovelyLuxuryToys.nl naar jouw producten. Kies jouw kleur en/of maat en voeg het artikel toe aan je winkelwagen. Wanneer je klaar bent met shoppen, klik dan bovenin op je winkelwagen en kies voor de optie betalen.

Tip: controleer ook altijd je winkelwagen op aantallen, maten en kleuren voordat je gaat betalen. Kies het gewenste afleveradres en de betaalmethode.
Vergeet niet akkoord te gaan met algemene voorwaarden anders kan de bestelling niet geplaatst worden.

Kunnen bestellingen nog geannuleerd worden?

Ja dit kan. Echter wel alleen tijdens de openingstijden van Lovely Luxury Toys en binnen 30 minuten nadat de bestelling is gedaan.

Kan ik een extra product toevoegen aan mijn bestelling?

Ja dit kan. Echter wel alleen tijdens de openingstijden van Lovely Luxury Toys en binnen 30 minuten nadat de bestelling is gedaan.

Komen uitverkochte items weer op voorraad?

Had jij zo graag dat ene product willen hebben, maar ben je net te laat? Wij proberen altijd zoveel mogelijk items weer op voorraad te krijgen. De ene keer lukt dit wel en de andere keer helaas niet meer.

Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgt?

Bestellingen geplaatst voor 13:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden en heb je in principe de volgende dag in huis. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging bij de vervoerder.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 5,95. Bij bestellingen vanaf € 100,- geldt: gratis verzending.

Waar kan ik mijn bestelling laten afleveren?

Tijdens het afrekenproces kan je kiezen om jouw bestelling thuis te laten afleveren of op een ander afleveradres. De verpakking is blanco en geheel discreet.

Klachten

Wat moet ik doen bij ontvangst van een verkeerd artikel?

Het kan helaas wel eens mis gaan bij de verwerking van jouw bestelling. Uiteraard willen wij dit graag voor jou oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via mail@lovelyluxurytoys.nl. Vergeet niet het ordernummer en jouw gegevens te vermelden in deze e-mail. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Wat moet ik doen bij ontvangst van een defect artikel?

Het kan helaas wel eens voorkomen dat jouw product een defect bevat. Uiteraard willen wij dit graag voor jou oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via mail@lovelyluxurytoys.nl. Vergeet niet het ordernummer en jouw gegevens te vermelden in deze e-mail. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling niet compleet is?

Het kan helaas wel eens mis gaan bij de verwerking van jouw bestelling. Uiteraard willen wij dit graag voor jou oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via mail@lovelyluxurytoys.nl. Vergeet niet het ordernummer en jouw gegevens te vermelden in deze e-mail. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Hoe kan ik een klacht melden?

Bij Lovely Luxury Toys willen wij onze klanten altijd zo goed en snel mogelijk helpen. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.

E-mail: mail@lovelyluxurytoys.nl
Whatsapp: 06 – 14566885

Wij proberen je altijd zo snel mogelijk te antwoorden.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. De retourkosten zijn voor eigen rekening

Indien je jouw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag inclusief alle geleverde toebehoren (pakbon) en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking.

Mocht je iets willen retourneren dan graag je retour aanmelden door een e-mail te sturen naar: mail@lovelyluxurytoys.nl en de details voor verdere afhandeling, zoals het retouradres, worden per e-mail aan je doorgegeven.

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling terugbetaald?

Jouw pakket wordt binnen 14 dagen gecrediteerd. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen krijg je bij ons direct een bevestigingsmail van ontvangst. Vanaf deze datum wordt het geld binnen 14 dagen overgemaakt.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien je jouw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking.